lørdag 14. august 2010

Ny dag,mye annet nytt og fin form!

I dag kl.19.00 går åpningssermonien av stabelen her i Eindhoven, og dvs at svømmingen nærmer seg med stormskritt. Formen føles bra ut og startblokkene er perfekte etter min smak,så dette kan bli spennende.
Må si det fortsatt er utrolig fasinerende å se hvordan folk med forskjellige funksjonshemninger løser ting i hverdagen. Folk uten armer,folk uten bein, folk uten balanse, folk som er blinde, folk med cp, generelt folk som på en eller annen måte har litt ekstra utfordringer enn "oss" andre. Hehe... Jeg liker å føye meg selv inn i rekken med de funksjonsfriske.

Sånn ellers må jeg uttrykke min medlidenhet til våre gode venner i Sverige. De har havnet på hotell sammen med russerne og får nesten ikke i seg mat av den grunn. Russerne liker nemlig å være først slik at de kan enten spise alt eller ta med seg alt. De stapper sekkene fulle og valser ut av matsalen nærmest med svai i ryggen.

Sarah får forresten ikke svømme 400m fri sammen med de som har en mindre funksjonshemming enn henne. Det har visst nok akkurat kommet en ny regel på det.

Åh,vi har også møtt på et lite problem her nede i dag. Det har seg nemlig slik at IPC har bestemt at badehettene kun kan ha 1 flagg og 1 logo på, men problemmet er at vi har fått hetter med 2 flagg på fra forbundet. Så dagens gulrot i dag går til den som klarer å diske opp med badehetter med enten kun 1 logo eller 1 norgesflagg på. Dog det skal vanskelig gjøres å finne ferdigtrykte hetter i Nederland med norske flagg på.

Nei,nu er det avslapning og reprise av svømme-EM på gang(ikke i denne gangen jeg sitter i nå,men på tv). Smasken og dasken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar