torsdag 17. juni 2010

Berlin torsdag

Da er dagen snart over i Berlin og den har inneholdt mye og ingenting:
Statt opp kl.7.00
Spist kl.7.30
Svömt kl.8.30
Shoppet kl.12 til 14.30
Starbucks til kl.15.00
Slappet av paa hotellet til kl.16.30
Svömt kl.17.00
Spist kl.19.00
Slappet av etter det!
Og naa sitter jeg foran datamaskinen i lobbyen.

Bor paa et helt fantastisk hotell her! Flunk nytt, gigantisk og skikkelig designer-hotell. 
Bilder: 
http://www.google.de/images?hl=de&q=andels%20hotel%20berlin&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

I morgen skal Norge i aksjon her nede og först ut er ikke meg og Linn. Vi skal svömme lördag og söndag. Jeg skal svömme 200 bryst paa lördag(jeg er den eneste i min klasse som tydeligvis vil svömme det,selv om det totalt er over 600 deltakere fra 46 nasjoner med) og paa söndag skal jeg svömme 50bryst og 50butterfly.
Paa 50bryst er det tydeligvis ingen av de jeg tror er gode som har meldt seg paa,saa sjansene er gode for at det kan gaa rette veien for meg:) Skjönner ikke at folk ikke vil svömme 50 bryst!!!
Skal ikke svömme hovedövelsen min. Har svömt den paa hvert stevne jeg har vaert paa,saa til en forandring og for aa faa opp motivasjonen for min VM-övelse,saa svömmer jeg heller 200 bryst.

Nu er det nattatid...ca:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar