søndag 20. juni 2010

Berlin söndag

Da er det allerede siste dag og stevnet er over.
Jeg svömte 50 butterfly og 200 bryst. 50 butterfly gikk därlig,til tross for at jeg ikke svömte med gifteringen. I gär svömte jeg heller ikke med gifteringen og da gikk det ogsä därlig,sä da 200m bryst skulle begynne bestemte jeg meg for ä svömme MED giftering. Det gikk faktisk bedre enn jeg forventet. Jeg fikk bedre tak pä vannet og fingrene min flimret ikke slik de gjorde pä 50m bryst og 50m butterfly:)
Sä jeg har tydeligvis laert meg ä svömme med giftering.Praktisk!

Sänn plasseringsmessig fikk jeg delt 1.plass i min klasse pä 50m bryst i gär, mens i dag ble det 4.plass pä 200m bryst uavhengig klasse.sä det var jeg fornöyd med. När det kommer til 50 butterfly havnet jeg nok sä sikkert laaangt nede pä listen. Folk svömmer 50 butterfly pä under 40 sekunder i min klasse!!! Syke saker...
Hadde häpet jeg kunne klare kravet pä 50 fly til VM,med jeg var 3-4 ti-deler i fra,sä blir bare 100m bryst jeg skal svömme. :(

Äy,nä skal vi ut ä spise! tata

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar