søndag 29. januar 2012

Praksis

Da er jeg faktisk ute i praksis!!!
Begynte dagen etter jeg kom hjem fra Fuerteventura, dvs på torsdag.
Jeg en plassert på Berge Ungdomskole aka Kvåstunet. Her skal jeg til sammen være i 6 uker. Jeg har observert torsdag og fredag, mens jeg overtar 3 klasser i kroppsøving på mandag. Blir spennende! Det første jeg skal gjøre er å repetere HLR (hjerte-lunge-redning) for de 3 klassene. Noe som er perfekt, for når meg og Ronny gikk på NiH ble vi utdannet til instruktører i HLR og er derfor litt skolerte på området.

Ellers går dagene i ett nå. Praksisen tar  mye tid, og i tillegg skal jeg få plass til 18 timer trening før eller etter arbeidsdagen (3 dager i Kr.sand). MEN det skal funke!

Generelt sett er det godt å høre heime hos mannen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar