mandag 12. desember 2011

Ny dag ny uke!

I dag har jeg vært flink student og skrevet på mappeoppgaven min. Jeg skrev for så vidt på den på lørdag og søndag også.
Lørdag hadde jeg forresten treningsfri!!! Tenk det, treningsfri!!!
Det var helt merkelig!!! Jeg følte jeg gikk rundt i et evig søndagsmodus. Det fikk meg til å tenke tilbake på når jeg egentlig hadde fri en lørdag sist(utenom sommerferien). Og min konklusjon: 1.juledag i fjor!
Litt vilt, men viser bare hvor lett det  egentlig er å vende seg til trening:)

Den kommende uka består av mye kos!
Tirsdag: jobb på kvs, masse trening, oppgaveskriving og Nelly kommer på overnatting til Snik.
Onsdag: trening (før Nelly våkner), juleshopping i Kr.sand med Nelly og trening.
Torsdag: opptidlig for å dra til Lyngdal slik at Nelly kan komme seg på jobb:) Så bærer det av på trening for meg,før jeg drar til Stavanger for å planlegge hus med kusine Mari. WOHOOO!!! Jeg overnatter hos tante og onkel(de som sang i bryllupet)
Fredag: oppgaveskriving, og avreise til Oslo for Åpen Samling med landslaget.
Lørdag: retur fra samling og direkte til 85-årsdag på Vigeland.
Søndag: juletrehogging med Fredboene!!!

Blir ei bra uke!!!

3 kommentarer:

  1. Åhåy sier jeg bare, du er TRAVEL! Men var jo mye koselig inni der og :)
    Men åssen ligger det an med huset egentlig? Er dere ferdig med tegninga? Vet dere noe mer om byggestart? :)

    SvarSlett
  2. Lite nytt på den fronten. Vi venter fortsatt på svar fra fylket! Kjedelig å vente........

    SvarSlett