fredag 18. november 2011

husmor for en dag:)

I dag er jeg hjemme...deilig:)
Har nettopp gjort unna litt KVS-jobb (retting og planlegging) og planen er nå å rydde og vaske litt her og der, samt jeg må på butikken en tur. Tror ikke jeg har handlet på flere uker:S (takk og lov for at jeg har en så flott mann som ordner opp i heimen når jeg farter rundt).
Sånn ellers er helga fylt av mange gode planer. I kveld får vi besøk av Thea og Svein Bernhard Aas. I morgen på dagen skal vi være barnevakter i Mandal for vår lille nevø, og om kvelden skal vi henge med bror Fredbo og madamen. Og på søndag skal vi på Spiseriet med Nelly og Vidar,samt ta en kaffe i Snik etterpå.

Åh,for en deilig helg! Jeg får energi bare av å tenke på det:D

Jeg skal forresten starte opp et enmannsforetak(av alle ting). Rett og slett fordi  det er litt folk som vil ha meg til å holde foredrag rundt fordi,og da er det greit å ha orden i sysaker og regnskap.
Har noen forslag på navn?

1 kommentar:

  1. Har ikke noen bra navn å komme med gitt. Men moro at du skal i gang med det da :))
    Høres ut som ei herlig helg! Kos dere :)

    SvarSlett