onsdag 7. september 2011

Trøøøøøøtt....men ikke såå trøtt i dag!

I dag måtte Ronny spise frokost kl.07.00 alene, jeg ble rett og slett liggende å dra meg helt til kl.09.30. Deilig!!! De siste ukene ha vært travle med mye trening(3 timer til dagen),samt innspilling av film. På noen av innspillingsdagene har jeg stått opp ekstra tidlig (dvs før kl.06.00) for å få trent før filming,samt jeg ofte har av ulike grunner vært sent hjemme dagen før. Jeg kan rett og slett ikke huske sist jeg sto opp etter kl.08.00...uff,det var trist å tenke på. Men men, fikk sove i dag ihvertfall. Og i dag var det kun de 3 daglige treningstimene som skulle bli utført,så det var deilig.
Nå har jeg vært ute og plukket epler og har som plan å lage eplemos til Ronny. Må jo stelle godt med mannen min :)

3 kommentarer:

  1. Ja det må du! :))

    Nå skal jeg ikke klage da, men vi står jo opp tidlig alle vi andre som jobber 5 dager i uka.. men vi er jo veldig heldige som kan sove litt lengre i helgene.. Men som jeg alltid sier til folk som FLYR: DET ER SIKKERT NOE DU KAN SI NEI TIL, SÅ DET IKKE BLIR SÅ TRAVELT!! :)) Den lever jeg etter gitt!! ;)

    SvarSlett
  2. Det er egentlig altfor klokt sagt. Men så tenker jeg; det er jo bare for en periode!
    Filmen skal være ferdig til 1.oktober,og det er jo ikke så lenge til:) Og jeg er nok ekstra trøtt i kroppen fordi jeg har økt treningstimene per uke,så når kroppen begynner å vende seg til det, blir det bra!

    SvarSlett
  3. Ja det er litt med det å gripe sjangsene og yte litt ekstra også.. :) men lytt til kroppen uansett :-) Kan ikkje ha ein sliden marianne!

    SvarSlett