torsdag 20. januar 2011

Åh,snart helg!

DA er det snart helg. Merker det skal bli deilig med helg. Dagene denne uka har virkelig gått i ett pga full jobbing på KVS, samt den vanlige treningen vedsiden av. I går var det volleyballturnering på Birkeland med elevene,så startet dagen kl.7.00 i Lyngdal (sto opp kl.6.00 ja), dro til Birkeland og var tilbake rundt 16.30 i Lyngdal igjen. Så var det rett på hard trening i vannet. Kom hjem litt over halv 7 og jeg var dautrøtt. Sov veldig godt i natt,for å si det sånn.
I dag har det vært vært jobb, trening, lage middag, trening og hjem. Og sånn går no dagan.
I morgen skal jeg jobbe, så kl.1 drar meg og Ronny til Kr.sand for å holde kurs i aktiviteter som skaper mestringsfølelse og ferdighetsutvikling, og så er det trening. Og deretter bærer det til Renate og Thomas i Kvås for kvelden. (er redd jeg kommer til å være en smule trøtt,men men)
Lørdag er det kun trening,så det blir behagelig.

Sånn ellers er det ikke så mye nytt som skjer.
JO FORRESTEN!!!! JEG SKAL FÅ DET NYE BEINET (Genium)!!!!!!!!!
WOHOOOOO!!! Men det har visst ikke kommet til Norge enda,så jeg må nok vente til våren før det kommer over landegrensene. Gleder meg!!! Jeg skal rule det beinet:D

2 kommentarer:

  1. Hehehe..er det noen som kan rule det beinet så må det vel være deg :P

    Tror ikke Thomas blir å treffe i mårra forresten..:p Men regner med dere vil komme forde om ;)

    SvarSlett
  2. Sarah Louise Rung21. januar 2011 kl. 00:00

    Liker at du trener 2 ganger til dagen noen dager! Det lover veldig godt fram mot EM i Berlin. Har veldig stor tro på deg, og skal heie deg fram, så godt jeg kan :) (haha det rimte). Kjekt at du skal få et bedre utviklet bein. Det samme skal eg med rullestol. Har endelig ordnet en bytting og en søkbnad på bedre utviklede og tilpassede stoler :) Gleder meg veldig til å se deg igjen :) Stå på imellomtiden :)

    Klem Sarah :)

    SvarSlett