lørdag 4. desember 2010

Gårsdagen i bilder

Kl. 7.00 Ronny åpner kalenderen vår. Han fikk ulltøfler mor har strikket:)
Kl.8.00 Ronny har dratt på jobb og jeg leser til eksamen i Helsepsykologi.

Kl.9.00 Og jeg leser fortsatt. Interessant emne,ikke sant? ;)
Kl.10.00 Klesvasken er ferdig.
Kl.11.00 Jeg leser på oppgaven jeg har løst i faget.
Kl.12.00 Jeg stikker til butikken for å handle. Var spesielt ute etter brød, kjøttdeig og egg.

Kl.13.00 Er hjemme med varene etter en tur i butikken og en sosial tur innom min kjære fadder som satt på jobb i banken.
Kl.14.00 Jeg lager et lager med kjøttkaker. Grei mat for Ronny å ta opp når jeg er borte på reser.

Kl.15.00 Kjøttkaker i brun saus står på og venter på å bli klare til å spises.

Kl.16.00 Vi er godt i gang med å spise middag. Nam nam...

Kl.20.00 Jada,et stort hull her, men kl.17.00 var jeg i garderoben på Sørlandsbadet, kl.18.00 var jeg i bassenget og kl.19.00 var jeg på Pump-trening i gruppesalen på Sørlandsbadet. Så da blir neste bilde kl.20.00 som er bilde av grøten Ramona lagte til oss.

Kl.21.00 Jentekos:)
Kl.22.00 Ramona sin adventstake.

Kl.23.00 Ramona hjelper meg å danne et hjerte jeg kunne sende til Ronny.

Kl.00.00 Ramona sitt tv(tidligere vårt og mor og far sitt) står på mens meg og Ramona har kvalitetstid.

Kl.01.00 Jeg kjører hjemover. Det er kaldt...

Kl.02.00 Jeg er hjemme i Snik og plutselig ryker snora som holder beinet mitt på. Jeg prøver å reparere det selv.

Kl. 03.00 Reperasjonen mislyktes og mens jeg lå oppe og sov, ble beinet liggende igjen på baderomsgulvet, forløpig fullstendig ubrukelig... :(
(klarte heldigvis å fikse det i dagmorges)



































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar