søndag 19. september 2010

Vestover

Da sitter jeg i den nyoppussede stuen/huset i Orrestien til tante Stin og onkel Kåre (de som sang talen i bryllupet). I går snek jeg med med i bilen da mor og far skulle i selskap til onkel Jostein og tante Siv Elin på Meling,slik at jeg fikk meg en tur vestover. De slapp meg av hos tante Hanna og onkel Kåre Sem der jeg hadde en kjempe koselig kveld. Onkel er veldig aktiv innen veteranbiler,så det var utrolig gøy og spennende å høre på bilens historie. Når kvelden begynte å gå på hell hentet onkel Kåre meg(ikke den Kåre jeg var hos,men han i Orrestien) og jeg fikk overnatte et koselig nytt gjesterom der. Der fikk jeg meg en god natts søvn og nå sitter jeg i stuen, god og mett etter en lang koselig frokost med onkel Kåre. Solen har gløttet frem og tørker opp de rare bygene som kommer spontant av og til.
Senere i dag kommer mor og far hit til middag,mens i kveld skal vi av å se kusine Vibeke Mæland spille håndballkamp for Sola. Blir gøy!
I morgen drar jeg på treningsleir til Kypros. Kun 1 uke,så det er litt deilig:)
Så det er litt derfor jeg er vestover,fordi flyet går herifra kl.07.20, og da er det koseligere å ta seg god tid og kombinere det med besøk enn å stå opp og kjøre på natten til flyplassen.

Før vi dro vestover hadde broder Nils satt i gang prosjektet sitt med å reise en jakthytte på heia vår. Så på fredag og lørdag var det dugnad for å få den opp. Her er bilder fra den.


1 kommentar:

  1. Kul hytte!
    God tur til Kypros..nyt sola og varmen litt for meg og :p

    SvarSlett