onsdag 19. juni 2013

hus, harrytur og sommerferie

Da har vi på KVS hatt skoleavslutning for hele skolen og avslutning for 3.klassingene. Mitt spørsmål i dag er derfor; Hva slags avslutning hadde vi på Eilert egentlig? Jeg kan verken huske høytidlig utdeling av karakterer, takketaler til og fra lærere eller at jeg i det hele tatt gråt. Det må ha blitt skapt ganske sterke bånd både blandt elever og ansatte når 3.klassingene,både gutter og jenter, lar tårene strømme pga siste skoledag. Føler det er ære å få jobbe på en skole med så takknemlige elever! Heldige meg:)

I dag har Ronny siste skoledag og jeg har personalavslutning, så vi får ikke sett så mye til hverandre i dag heller(som resten av uka),men i morgen bærer turen til Sverige og harrytur! Et lite avbrekk mentalt fra jobb og ikke minst husbygging. Deeeeeilig!!!

Trappen blir værende etter at ingen bedre alternativ ble gitt oss, så da får vi bare håpe vi får lite besøk av høye folk:( Neida, tror det kan løses tålig greit, men det får dere bedømme når dere kommer på besøk;)

Det elektriske blir ferdigstilt i dag,så det er gøy. Spotter i taket er på plass, både ute og inne.
Graving i tunet kommer til uka for å få en kom, så det skal også bli greit. Etter det kommer Frode og legger betong der vi skal ha det utenfor. Blir bra å slippe det altfor høye trinnet inn i huset nå. Hehe...

Så det går jo fremover,men gleder meg altfor mye til å bare være på plass og ikke måtte ta stilling til 5 ting om dagen... ;)

1 kommentar:

  1. Så deilig med en liten tur så dere får kobla ut hus og jobb litt..og gratulerer med ferie ;)

    SvarSlett