tirsdag 12. juni 2012

Muntlig eksamen

Sist onsdag skulle jeg hatt muntlig eksamen i Generell Pedagogikk ved UiA, men pga streik ble den avlyst. Litt lykkelig ble det sommerferie og jeg slo meg til ro med at det nok ble eksamen igjen til høsten eller jul, evt vår igjen. Men neida, i går fikk jeg tilfeldigvis høre at eksamen var satt opp igjen og det denne uka, uten at Universitet hadde gitt meg beskjed. En smule dårlig,spør du meg, men men. Så i dag har jeg sett over temaene jeg kan komme opp i og føler meg egentlig ganske klar.
Var på Mjøs Svøm i helga og svømte ræva dårlig, så jeg er klar for å gjøre noe bra;)

Og sånn ellers var jeg på 10års reunion med ungdomsskolen på lørdag. Utrolig moro og festlig!!!
Fikk vrikket litt på dansefoten også, noe jeg merket var utrolig rustent, men gøy var det. Så det er bare for dere andre å glede dere til deres reunion ;)

1 kommentar:

  1. Oi..lykke til med eksamen! Kjedelig når man tror man slipper..men du klarer deg nok kjempebra :)

    SvarSlett