torsdag 9. februar 2012

Nå var det lenge siden sist!!!

Da sitter jeg her(på jobb i Kvås) og koser meg, for jeg er ferdig med å planlegge både i morgen, mandag og tirsdag neste uke. DEILIG!!!
Dermed føler jeg nesten det er helg, i og med jeg bare har gjennomføringen av timene igjen.
Sånn ellers går det veldig greit her i praksis i Kvåstunet, men merker at dagen går utrolig i ett. Etter hver mandag,onsdag og fredag går jeg rett fra jobb og til kr.sand for 3 timer trening. Det blir late kvelder når man drar hjemmefra kl.7 eller 8 og er borte 12 timer. Sene middager blir det også. Har gått mye på havregrøt og komper!
Sånn ellers begynner ting å nærme seg for husbygging. Det er enda noen svar igjen å få, men ting virker såpass greit at vi har bestemt oss for å bruke denne lørdagen på å sage ned trærne på tomta. I LIKE!!!
Huset er så og si ferdige tegnet og vårt "kjære" gjestetoalett her endelig fått en grei plass å bo. Det skulle virkelig ikke være lett å plassere den lille firkanten. Men nå er den altså plassert og vi venter på de siste plantegningene. Fasaden er nesten i boks og vi er SYKT fornøyde!!! Huset blir verken funkyshus eller i gammel sørlandsstil, men heller i gaten av moderne, åpent og stilrent. Grunnflaten er 160kvm2 og alt som befinner seg på loftet er bonusrom, dvs gjesterom,ekstra bad, kontor, kott og tv-stue.
Tror dette blir VELDIG bra!!!
Vi gleder oss ihvertfall sykt mye!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Åååå, gøy!!!!!!
    Har dere noen som helst peiling på når det kan bli bygging? Evt være ferdig med bygging? :p
    I hvert fall kjempeglad på dere vegne :))

    SvarSlett