fredag 2. desember 2011

Min "kunst" på finn.no

Da jeg spurte Henriette og Ingvar om hva de ønsket seg til bryllupet sitt (som var for 2 år siden) var svaret: Et bilde du har malt.

Jeg var da så dum og spurte hvor stort. Jeg fikk til svar: Det største!
Det største var over ca 1x1,5meter........hehe. Jeg fikk nesten ikke plass til lerrette i bilen min(!).

I januar 2009 begynte jeg å male. Malingen var nesten ikke tørr da de fikk bryllupsgaven i slutten av august 2009. Hadde de giftet seg èn dag tidligere hadde jeg på ingen måte vært fornøyd med det de hadde fått, men med de siste strøket ble det ikke så verst. Egentlig ganske fornøyd!

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?finnkode=32077994

4 kommentarer:

  1. Du er god! (går utifra det var det store med mye gult og rødt??)
    Har jeg nevnt at vi sårt trenger et bilde eller to på veggen? Er bare å få gifta seg skjønner jeg :p

    SvarSlett
  2. hehe..ja,det stemmer:)
    Og JA,det er bare å få giftet seg!

    SvarSlett
  3. Oj shit, nå ble jeg mektig imponert! Skikkelig stilig! Vet hva jeg skal ønske meg når jeg ei gang gifter meg da :P

    SvarSlett
  4. Hehe..takk takk:) Jeg trenger god tid da, minst 8 måneder! hehe...

    SvarSlett