søndag 16. oktober 2011

idrettsgalla

I går kveld kl.18.00 trippet jeg inn på flate ballerinasko(kan nemlig ikke på høye hæler med protesa, og lite vits å bare gå med 1 høyhælt sko) i Isabellasalen på Rosfjord med min kjære ektemann. Anledningen var Idrettsgalla i Lyngdal Kommune, og jeg var så heldig at jeg var nominert. Salen var flott pyntet, i stil med folkene! Middagen var det mesterskokk Geir Skeie som sto for, og den var fancy i alle bauer og kanter. Imponerende mat!
I forbindelse med denne festkvelden hev min venninne,Silje Lund,seg rundt og spurte om ikke hun kunne fikse håret mitt for kvelden. Siden jeg til vanlig enten har håret i strikk eller i en badehette var det gøy å takke ja for tilbudet og la henne “gå løs” på håret mitt. Ettersom hun også er makup-artist ville hun gjerne også sminke meg,men der måtte jeg si nei. Jeg bruker kun maskara i spesielle anledninger,så planla ikke noe mer for denne kvelden. Hehe… Men hun fikset meg på håret da, og jeg må si at jeg ble veldig fornøyd. Følte meg som en liten 60-tallsprinsesse der jeg valset rundt. Moro!
Utover kvelden ble mange flotte priser delt ut til enda flottere personer. Publikumsfavoritten gikk til Herr Brekne, noe som var utrolig velfortjent! Jeg liker at Lyngdals befolkning ikke nødvendigvis bare fokuserer og beundrer utøvere i de “mest kjente” idrettene (dog de selvsagt også fortjener fokus og beundring).

Da “10-årets forbilde” skulle kåres var en jeg en stor smule nervøs, ettersom jeg visste jeg var èn av de tre nominerte. Men mitt navn ble lest opp og skjelven, og med fokus på at jeg ikke måtte snuble på vei opp, gikk jeg frem og fikk prisen av SR-Banksjef, tidligere ordfører Hans Fredrik Grøvan og ordfører Ingunn Foss. Vanskelig å si noe når man får en slik pris, men jeg takket minne kjære foreldre, Ronny for å holde ut, samt Lyngdal kommune for å ha støttet meg. Det var en utrolig flott kveld!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye Marianne. Prisen har du virkelig fortjent. Klem fra Myrthle.

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Må jo se bilde av kjole og sveis daaa.

    SvarSlett