søndag 23. januar 2011

Veggen er dekorert!

Etter julekalenderen måtte ned fikk vi plutselig en ganske stor tom vegg, så i det siste har jeg prøvd å vrenge hodet for å finne ut hva vi kunne ha der. Samtidig har jeg bestemt meg for å lage en smykkeholder til en billig penge, og det var av den grunnen meg og Ronny i dag valgte å finne en strand her i nærheten og se om vi fant noe fint som hadde regt i land.
Og DET gjorde vi! Ikke noe jeg kunne bruke til smykkeholder,men noe vi kunne dekorere den tomme veggen med.


Og her er da altså resultatet. Syntes det ble veldig kult. Vi er ihvertfall fornøyde:)

3 kommentarer:

  1. genialt:)
    sko hatt noe sånn på vår tomme vegg au...

    SvarSlett
  2. Det var stilig! Skal si dere (du) er kreative :))

    SvarSlett
  3. Vi takk! (ho er hodet og jeg gjør som jeg får beskjed om..)

    SvarSlett