torsdag 16. desember 2010

For en herlig dag!!!

Gårsdagen forsvant fort i jobb på KVS, en tur innom moren til fadderen min og trening i Kr.sand, så jeg fikk ikke slappet skikkelig av. MEN i dag gjør jeg det! Startet dagen med frokost sammen med Ronny kl.06.45. Deilig å begynne tidlig. Nå er kjøkkenet strøkent og IKKE kaos,slik det har vært de siste dagene. Samt juledill og dall er på plass, og hverdagslige ting ryddes bort. Tøy er til vask og stua begynner også å ta form. Det er fyr i ovnen og jeg skal nyte å være husmor frem til jeg skal på fysiobehandling i 1-tiden. Etter det blir det trening på Sørlandsbadet er landslagstreneren kommer(hvis det slutter å være snøkaos i Stavanger). Så blir det middag i Lerviga,for så julekonsert i Lyngdal kirke. Dette blir en herlig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar