onsdag 22. september 2010

Kypros og internett

Da er jeg på plass på Kypros på treningsleir og de behagelige 30+ gradene omfavner min kropp:) Kom på mandag og reiser på mandag. Skjer lite spennende her,men har det veldig greit for det om. Slikket litt sol under parrasollen(skrives det sånn,Ronny?) en liten time i dag. Deilig! Sånn ellers har jeg klart å ta med meg hasselnøtter her til landet. Hadde egentlig tenkt å gi dem til tante Stin og onkel Kåre i helga, men glemte det helt vekk. Så nå sitter jeg her på Kypros og knekker hasselnøtter med biotherm-ansiktskremen min. Fant ikke en grei stein å knekke med.
Så meg og hasselnøttene har det fint her på Kypros!

1 kommentar:

  1. Jeg tror det staves "parasollen"..det jeg ville tippa vertfall ;)

    Kos deg i sola med hasselnøttene!

    SvarSlett